Onze werkwijze

Hoe gaan wij te werk?

Hoe gaat het allemaal in zijn werk?

Bij Plus Sales Groep bieden wij onze opdrachtgevers de mogelijkheid om gebruik te maken van onze klantcontact specialisten. Hier kan er worden aangestuurd op bijv. directe verkoop of het plannen van afspraken met kwalificatievragen. Ons callcenter kan worden ingezet onder 3 verschillende verdienmodellen; 

  • Vast uurtarief
  • Shared-risk
  • No cure – no pay. 
Vast uurtarief 
Ons callcenter biedt haar diensten aan op basis van een vast uurtarief voor de volgende diensten:
• Het bellen van koude leads zoals lijsten van de KVK

• Het uitvoeren van back-office werkzaamheden zoals telefonische klantenservice, agendabeheer, orderverwerking en andere soorten inbound- en outbound klantcontact.

Shared risk 

Ons callcenter biedt haar diensten aan op basis van een shared risk regeling voor de volgende diensten en onder de volgende situaties:
• Het bellen van zowel warme als koude leads zoals lijsten van de KVK
• Het uitvoeren van in- en outbound werkzaamheden zoals telefonische enquêtes, verkoop en klantretentie campagnes.
Bij werkzaamheden welke worden verricht onder een shared risk regeling houden we een gereduceerd uurtarief aan welke dient te worden aangevuld met een performance bonus welke zal worden vastgesteld in een opdrachtovereenkomst.
No cure – no pay
Ons callcenter biedt haar diensten aan op basis van een vast uurtarief voor de volgende diensten en onder de volgende voorwaarden:
• Het bellen van warme leads met een opt-in zoals aanmeldingen, aanvragen,
• Het uitvoeren van outbound telemarketing werkzaamheden zoals telefonische enquêtes, verkoop en klantretentie campagnes.

Bij werkzaamheden welke worden verricht onder een no cure – no pay zal de opdrachtgever alleen worden gefactureerd voor de behaalde resultaten waarvoor de kwalificerende KPI’s zullen worden vastgesteld in een opdrachtovereenkomst.

Technologie

Ons callcenter werkt met belsoftware van Basicall B.V. (http://basicall.nl).
Basicall biedt onze opdrachtgevers de mogelijkheid voor totale transparantie met functies als live meeluisteren met agents, het bekijken van performance rapportages en het versturen van berichten vanuit de opdrachtgever naar de agents.
Ons callcenter registreert een telefoonnummer (085 of lokaal) voor uw bedrijf, en heeft de mogelijkheid om API’s te bouwen tussen uw huidige CRM’s en/of maildiensten, of om zelf mails te versturen vanuit het belsysteem.
Bij het starten van een nieuwe campagne nemen wij het gehele project door en verenigen de expertise van de opdrachtgevers met de ervaring van onze verkoopspecialisten om een plan van aanpak samen te stellen voor een succesvolle campagne. Hierbij horen o.a.;
  • Het leren kennen van de opdrachtgevers en de producten/diensten welke er worden aangeboden door de opdrachtgevers.
  • Het samenstellen van belscripts
  • Het trainen van de agents
Indien u meer vragen heeft, of een offerte wilt aanvragen kan dat op de contactpagina